søndag 11. september 2011

Praksis Dag

Den fredag 09.09.11 var jeg på praksis igjen hos Lotus.. Knall kjekt og være der igjen... Første jeg gjorde var å sette ut blomster på bordene.. Mens jeg gjorde det så møtte jeg på naboen min der.. Koselig dame å møte på.. Når jeg var ferdig med blomstene så gikk jeg ut for å renske de blomstene som var ute.. Hive de som var mye ødelagt blomster på, de andre klippet jeg bare vekk og beholdt det gode.. Tok meg en stund på dette, så var det inn og jeg tok ut 2 traller med søppel i en container.. Var jo et herlig vær og være ute på... Fikk hele tiden kommentarer fra de på Lotus at jeg gjorde en bra jobb.. Ble spurt om jeg kunne luke blomsterpottene ute rundt vet butikken så de kunne plante nye blomster.. Gikk ut og leita etter 4 blomsterpotter, måtte ta vare på den busken siden den enda var i fin behold.. Tok meg ikke så lang tid og gjøre det... Etter det lærte jeg og vanne blomster som er i potter.. Brukte en bøtte med vann og puttet blomstene nedi... Når det bobler så trekker blomsten inn vann,, når det stopper betyr ar den er ferdig med å trekke inn vann.. Resten av dagen priset jeg servietter som skulle sendes til andre butikker.. Vi fikk gjort masse av stabelen med varer.. Rett før jeg skulle gå tok jeg og sopet over gulvet i hele butikken.. Idag fikk jeg tatt masse bilder fra butikken og på utsiden der jeg jobbet... Har masse bilder av blomsterdekorasjoner som de på Lotus har laget og av masse andre type blomster... Litt bilder av andre diverse ting som de selger i butikken... Etter Lotus har byttet plass har de blitt utrolig fint =)...

Her ser du alle bildene som er tatt fra Lotus blomsterbutikk:




Alle bildene tatt av meg..
- Anitra Therese -

1 kommentarer:

Blomstertua sa...

Mange flotte bilder av mange fine planter og arbeider:)

Legg inn en kommentar