søndag 13. november 2011

Praksis Dag..

Var på praksis den 08.11-11.. 
Idag så satt jeg ut blomster i butikken som skulle selges... Satte ut dekorasjoner som skulle være ute og sette opp der ute.. Fikk snitte en bøtte med roser idag for en begravelse som skulle ha..
Måtte å fordele det på to små bøtter, å renske dem godt for torner og blader..
Etter dette så hadde jeg en stor boks med varer selvfølgelig så måtte jeg prise dem og sette det ut i butikken..
Måtte prøve å bli ferdig med hele den før jeg skulle hjem 16.30.. Nærmere slutten av dagen så fikk jeg faktisk tatt alle boksene med varer og ut i butikken :) Da var jeg stolt av meg selv så fikk det gjort..
Er faktisk veldig gøy og åpne de boksene føles akkurat som jul å åpne julegaver, hehe..
Fikk tatt litt bilder av ulike varer jeg måtte finne pris på og sette de ut i butikken.. Er ikke så vanskelig, finner de rette vare nummeret så bare regne det ut ;) Synes i alle fall det er gøy jeg, rett før jeg gikk tok jeg et lass med søppel og tømte.. Siden de andre holdt på å rydde hele butikken og satte ting på plass og litt sånn,, så fikk jeg tatt søppel etter utpakking av varer så gikk jeg hjem ;)
Her er det en kollasj med bilder av ulike varer jeg priset:

Alle bildene er tatt av meg ;)
- Anitra Therese -

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar