tirsdag 1. november 2011

Høst Krans/Hjerte

Idag på Mandagen så skulle vi begynne på å lage høst krans med halm :) Da måtte det være hjerteformet en. Jeg begynte på en åpent hjerte og surret rundt med hvit tau og flere lag med høy for å lage den tykkere.. Måtte lage den fast og solid så den ikke ramlet sammen når vi løftet den opp..
Her er resultatet på åpent hjerte krans:


Så måtte jeg laget et helt hjerte.. Tok en haug med halm og begynte å surre rundt med tau og prøvde å forme den som et hjerte,, synes det var veldig vanskelig siden høyet hele tiden stakk av når jeg skulle surre tau rundt der.. Men fikk begynt på det i full fart, neste gang så må jeg lage den mer solid og fast, da skal vi putte på mose og andre diverse ting for det :) Kommer et nytt innlegg om det senere når vi har det neste gang og skal bli ferdige med det.. 
Her er resultatet av helt hjerte:
Alle bildene ble tatt av meg..
- Anitra Therese -

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar