tirsdag 1. november 2011

Praksis Dag..

Jeg var på praksis igjen den Tirsdag 25.10.. Har fått en ny plass nå.. Er ikke på Varhaug lenger.. Er nå på en blomsterbutikk på Bryne.. Har ikke spurt om å få lov til å bruke navnet..
Er helt ny her,, kom til butikken og ble kjent med det som jobber der.. Veldig hyggelig personer som jobber der, tok meg veldig godt imot og vi snakket.. Kikket rundt i butikken for å bli bedre kjent rundt hvor ting står..
Etter det så viste dem meg kjølerommet så jeg satte ut bøtter med blomster som skulle stå på utsiden av butikken.. Resten av dagen til 16.30 da begynte jeg på en stooor haug med bokser av varer inni...
Gjorde alt selv var ikke sånn jeg fikk vite prise så prise i veg.. Måtte finne varene selv og finne ut hva vare nummer de hadde og finne dem på arket så regne ut prisen selv :) Det var faktisk veldig gøy masse fine nye varer som skulle ut.. Elsker å åpne bokser er akkurat som åpne julegaver.. Skulle prøve å bli ferdig med hele haugen før jeg gikk siden den måtte bort idag.. Men det fikk jeg ikke gjort ferdig..Jeg fikk gjort massevis av boksene
Mye av pynt satte jeg oasis i en krukke og så stappet nedi pynten der og så priset dem og sette dem ut i butikken.. Gjorde så og si det for mesteparten av dagen egentlig.. Planen var jeg skulle kanskje starte å lage noe neste gang jeg kom der..
Her er det 3 bilder fra det jeg priset og stappet nedi i oasisen:


Alle bildene er tatt av meg...
- Anitra Therese -

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar