tirsdag 1. november 2011

Høstplanter oppgave..

Ville bare putte på resultatet av høstplanter oppgaven min siden jeg ikke hadde en fremvisning om den på skolen.. Så ville jeg vise den fram her hvordan det ble.. Det er en video som jeg har laget med ulike høst planter.. Var veldig vanskelig så det er ikke så lang og jeg har ikke så mye på den.. Ikke så enkelt å finne så mye nyttig informasjon..Og forresten på slutten skal det egentlig være musikk men det forsvant når jeg trykket for å lagre videoen så jeg hadde laget selv.. Så de ble bare på første halvdel synd at det bare forsvant.. Orket ikke å lage den helt på ny bare for musikken på slutten skulle virke igjen..
Her er da videoen min som ble resultatet på den oppgaven:

Videon er laget av meg..
- Anitra Therese -

2 kommentarer:

Else - Jorun sa...

Kjempefint var det :D Kos deg videre :D

Anitra Therese sa...

Takk skal du ha Else Jorun :) Du også må kose deg videre ;)

Legg inn en kommentar