onsdag 21. september 2011

Tredje dag i praksis =)

Endelig kom dagen jeg skulle i praksis på Lotus igjen..
Idag satte jeg ut blomster på bordene som er ute i butikken, så satte jeg ut dekorasjoner som står på utsida av butikken =)
Da ble jeg satt igang med å stifte kongler meg ståltråd,, det var vanskelig...
Måtte være stramt så det ikke falt av også måtte jeg gjemme ståltråden så den ikke viste... Vanskelig og feste og stramme til siden konglene var så tørre og alt falt jo av når jeg brukte krefter for å stramme..
Hadde en boks med kongler jeg måtte stifte,, kom inni det til slutt og fikk de stramme men skal love deg hadde kjempe vondt i fingrene etterpå..
Så kom Susanne innom på Lotus og det var kjempe gøy,, snakket med henne om hva jeg hadde gjort og vist hva jeg holdt på med og stifte konglene... Hun ene som jobbet der ble kjempe glad for å se Susanne (Susi) igjen, snakket om det hele tiden etter hun hadde gått hehe..
Etter når hun hadde vært innom så ble jeg endelig ferdig med stifte aalleee konglene så fikk jeg beskjed om å ta floratape på ståltråden og det var vanskelig siden den datt av hele tide.. Fikk ikke tatt alle før jeg skulle gå hjem, hehe.. Men fikk tatt floratape på noen av de, så det var det jeg gjorde hele dagen,, ikke så verst og tida bare fløy av gårde når jeg var der.. Kjempe gøy å jobbe hos Lotus kjekke jenter som jobber der =)
Her har du noen bilder av det jeg gjorde og litt andre ting,, fikk ikke tatt så mange bilder siden jeg var opptatt =)

Bilder:


Alle bildene ble tatt av meg..
-Anitra Therese-

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar